mop of fantasie

Hier kan je off topic praten en muziek, grapjes, artificieel intelligentie (AI), filmpjes en wat weet ik nog allemaal posten
Plaats reactie
d'anvers
    unknown unknown

mop of fantasie

Bericht door d'anvers »

Leesde vandaag ergers op het net artikel over mij.
Gelukkig :gieren: ik graag.
d'anvers heeft blijkbaar een contract afgesloten om ook Microsoft partner te worden, om windows systemen te mogen installeren op andermans computer of laptop .
Nota voor d'anvers : Windows is een Microsoft produkt wat commerciële software is . Linux is geen commerciële software .
Microsoft verbied je niet om Windows te installeren op iemands anders computer binnen je gezin , daarbuiten wel als je geen officiële erkende Microsoft verdeler bent . Niet goed opgelet in de klas
Doe poging om de gedachten gang van die persoon te volgen.
Voor vrouw of kind in huis mag je Windows xxxxx installeren.
Stel nu je buur of kennis of....vraagt je heb nieuwe HDD/SSD gekocht of Windows loopt traag .Wil je mij voor installatie doen ?Dan zou je ineens een verdeler zijn :doordraaien:
Zouden wel heel veel verdelers zijn in de wereld toch...want lees zo iets je regelmatig op forum iemand die installatie doet voor zijn buur of....
Andere vraag is wie gaat dit controleren :roll:
Kan maar drie mogeliijkheden bedenken hoe die persoon aan dat verhaaltje komt.
1) Te lang in de zon geweest(kan met die dagen :mrgreen: )
2)Hij is artist fantasist (wie weet :roll: :mrgreen: )
3) Snapt/kent er niks van!
Mvg
d'anvers

Zorinhendrik
Site Admin
    unknown unknown
Has thanked: 25 times
Been thanked: 28 times

Re: mop of fantasie

Bericht door Zorinhendrik »

Iedereen mag een installatie doen van Windows 10 (erkend of niet erkend).
Als morgen mijn buurman bij mij komt met een officiële Windows 10 licentie (die hij zelf aangekocht heeft bij een erkende retailer) dan heb ik de toelating om die Windows 10 op zijn computer te installeren.
Dit is een vriendendienst die toegelaten is. Daarvoor moet je geen erkende installateur zijn.
Anders is het gesteld als je daarvoor een vergoeding zou vragen, dan mag het niet, je bent geen zelfstandige en kunt bijgevolg geen garanties leveren.

d'anvers
    unknown unknown

Bericht door d'anvers »

Op het net staat nu eenmaal fake news kwakkels en dingen die totaal van de pot zijn gerukt.
Zo als dit bericht.
Lig er :donot: van wakker :mrgreen:
:rust:
Mvg
d'anvers

d'anvers
    unknown unknown

Bericht door d'anvers »

Kom ineens op een gek gedacht :mrgreen:
Stel wat er in #1 staat juist is , je mag voor geen vreemde installatie doen.
Maar mijn buur komt met laptop en vraagt wil je installatie doen ,zeg nee man dit mag niet.
Wil je het me uitleggen hoe? Zeg ja!Zo dus blijf ver weg van laptop .Laat hem van op afstand gans de procedure doen.
Eens installatie loopt zeg buur tis tijd voor :biertje: Alles klaar dag buur .Vraag is nu wie heeft installatie gedaan :roll:
Wat kan Microsoft daar tegen inbrengen of controleren :roll:
Vind het zelf goed gevonden van mij :gieren: :gieren: :gieren:
Mvg
d'anvers

Jumper
    unknown unknown

Bericht door Jumper »

Microsoft support geeft toch zelf een uitleg hoe je het moet doen.
Wat is dit dan voor larie. Voor je vrienden mag dat toch. Raad geven mag toch.
https://support.microsoft.com/nl-be/hel ... -reinstall

d'anvers
    unknown unknown

d'anvers is bekend?

Bericht door d'anvers »

Zelfkennis is een mooie wijsheid . Zelf een maand aan eigen laptop liggen klooien en nog niet willen werken
Stel je voor dat die d'anvers tegen jou zou zeggen, ik herstel gratis je laptop en zit er een maand aan te klooien
Sorry dat je jouw laptop een maand moeten missen hebt , maar mijn geklooi heeft heeft niets aan je laptop verandert , vraag het aan iemand anders die er iets van kent
Leesde vandaag dit weer op het gedrocht van net :roll:
Is voor 100% fakenews site zeker :doordraaien:

Gaat over topic

Ga er Afbeeldingop drinken :gieren:
MVG
d'anvers

d'anvers
    unknown unknown

bljf bekend

Bericht door d'anvers »

Ging nog eens lezen in de kelder/gedrocht/fake/onzinnige dingen van het net :o
Heb er zomaar wat ui gehaald wie persoon is hij/zij/of...ben er niet echt uit :lol:
Ik kan nooit geloven dat jij mensen begeleid hebt om met de computer te leren werken . Daar heb jij het verstandelijk niveau niet voor !
Idd heb ik dit iets meer als 6 jaar gedaan wat waren de lessen ?
Beginnen met pc 5 lessen volgende les was internet/mailen ook 5 lessen en dit allemaal voor 10€ in de tijd ;)
Conclusie vind dat mijn verstand beter is die hij/zij... is... beter opzoekwerk doen dan zal hij/zij het snappen :lol:
Voor iemand die al jaren een computer gebruikt en mensen begeleid heeft om met een computer te leren gebruiken zou ik me schamen om hulp te moeten vragen om een printer te moeten installeren
Ja hier ook moet ik lachen.Waar om moet ik me schamen?Als ne mens iets niet weet,vind ik het dood normaal dat je vraag stelt toch?Anders zou er geen enkel forum bestaan ..zal hij/zijof....weer niet snappen!
Weer zelfe verhaal ook van les gegeven..ja hij/zij als je dit leest ja op 10 lessen leer je de mensen zo iets niet aan en al zeker niet Linux!
Hopelijk leer je iets bij :doordraaien:
Conclusie mijn verstand is weer beter :gieren:
Allee Pipo d'anvers zal er natuurlijk niet aan gedacht hebben als ik die laptop zelf ga opendoen en daar een HDD ga bij in plaatsen dat hij zijn garantie kwijt is . jaja d'anvers wist je niet hé .
Deze ja als laatste vind ik echt de beste :lol:
Heb wel degelijk gevraagd of ik HHD mocht zelf mocht installeren...antwoord ja als je dit kunt en ja kan het ;)
Als het er warranty sticker op de onderplaat zou zijn .ja ander verhaal dan.
Maar dan ik onmiddelijk met BTO contackt oipgenomen en indien ik niet zo mogen open vijzen ja dan ging laptop terug simpel toch.
Hier ook weer voel ik me verstandelijk weer boven die hij/zij.....
Denk dat die hij/zij/of....totaal gefrusteerd is :roll:
Weet waar om!
Maar eens :gieren: is gezond toch?
Mvg
d'anvers

Plaats reactie