Het forum gaat verhuizen
- Zorinhendrik
- Has thanked: 217 times
- Been thanked: 203 times
Het forum gaat verhuizen
Beste lezers en leden,
Omdat ik teveel tijd moet spenderen aan de verzorging van mijn echtgenote en het huishouden plus verenigingsleven van "Positief leven met pijn Meetjesland", heb ik geen tijd meer over om dit forum te onderhouden.
Maar niets dan goeie bedoelingen!
Het forum zal blijven bestaan met alle leden er in, maar verhuisd naar een andere hosting en beheerder.
Ik zal ook nog aanwezig zijn na de overname eind deze maand.
Hopelijk gaat dit heel goed komen en veranderd er voor jullie normaal gezien niks.
Groetjes, Hendrik
Omdat ik teveel tijd moet spenderen aan de verzorging van mijn echtgenote en het huishouden plus verenigingsleven van "Positief leven met pijn Meetjesland", heb ik geen tijd meer over om dit forum te onderhouden.
Maar niets dan goeie bedoelingen!
Het forum zal blijven bestaan met alle leden er in, maar verhuisd naar een andere hosting en beheerder.
Ik zal ook nog aanwezig zijn na de overname eind deze maand.
Hopelijk gaat dit heel goed komen en veranderd er voor jullie normaal gezien niks.
Groetjes, Hendrik
We zijn allemaal amateurs, want het leven is te kort om professional te worden. C. Chaplin
Re: Het forum gaat verhuizen
Ik wens je allerbeste in je leven en voor het verzorgen van je vrouw
Een beheerder zoals jij met redelijk heel veel kennis gaat er hier niet meer zijn
Daarom denk ik erover na om deze site dan maar te verlaten en me te wenden naar de officiële site van zorin
Mvg
Faroud
Een beheerder zoals jij met redelijk heel veel kennis gaat er hier niet meer zijn
Daarom denk ik erover na om deze site dan maar te verlaten en me te wenden naar de officiële site van zorin
Mvg
Faroud
- Zorinhendrik
Toch wel hoor Faroud, ik blijf hier om antwoorden te geven maar het beheer en gaat nu naar een ander beheerder.Faroud schreef: ↑16 jan 2023, 12:18 Ik wens je allerbeste in je leven en voor het verzorgen van je vrouw
Mvg
Faroud
We zijn allemaal amateurs, want het leven is te kort om professional te worden. C. Chaplin
- Roxmarie
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 10 times
Heel veel sterkte met het verzorgen van je vrouw en begrijpelijk dat hierdoor minder tijd is om een forum te onderhouden. Mooi dat het forum blijft bestaan.

- MRMJC
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 7 times
Beste Hendrik,
Ik wens het allerbeste toe, vooral voor je echtgenote, maar ook voor jou in deze moeilijke drukke tijd.
Verzorg haar goed en leg haar in de watte !
Bedankt voor alle goede info die je me gegeven hebt, ook zelfs telefonisch, bij het opstarten van ZorinOS.
Momenteel nog wel een paas probleempjes, maar daar ga ik je niet mee lastig vallen.
Het zou interessant zijn voor alle volgers, zo snel mogelijk jouw opvolger te kennen.
Vriendelijke groeten.
Marc
Ik wens het allerbeste toe, vooral voor je echtgenote, maar ook voor jou in deze moeilijke drukke tijd.
Verzorg haar goed en leg haar in de watte !
Bedankt voor alle goede info die je me gegeven hebt, ook zelfs telefonisch, bij het opstarten van ZorinOS.
Momenteel nog wel een paas probleempjes, maar daar ga ik je niet mee lastig vallen.
Het zou interessant zijn voor alle volgers, zo snel mogelijk jouw opvolger te kennen.
Vriendelijke groeten.
Marc
Een probleem is pas een probleem als er geen oplossing is !
- Zorinhendrik
Dank u voor de positieve vibes... ik heb gevraagd aan Abraham van Piep om het beheer over te nemen.
Hij is nu bezig om een goede host te vinden, en dan verhuizen we alles.
Hij is nu bezig om een goede host te vinden, en dan verhuizen we alles.
Nochtans heb ik een goede host vimexx en nog plaats zat om er deze er nog bij te zetten en het is geen goedkope servertje,maar goed als abraham daarvoor gaat zorgen mij goed.
faroud
faroud