Beste wensen en zo

Hier kan je off topic praten en muziek, grapjes, artificieel intelligentie (AI), filmpjes en wat weet ik nog allemaal posten
Anjo
    unknown unknown
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Beste wensen en zo

Bericht door Anjo »

kerst2019-ad1 (1).jpg
kerst2019-ad1 (1).jpg (621.21 KiB) 622 keer bekeken
kerst2019-ad1 (1).jpg
kerst2019-ad1 (1).jpg (621.21 KiB) 622 keer bekeken
Zorinhendrik
Site Admin
    unknown unknown
Has thanked: 48 times
Been thanked: 52 times

Re: Beste wensen en zo

Bericht door Zorinhendrik »

Ooo wat een prachtige foto.
Bedankt beste Anjo voor de wensen.

Graag maak ik er bij deze gebruik van om jou ook een fijne kerst te wensen met jouw hond.
We zijn allemaal amateurs, want het leven is te kort om professional te worden. C. Chaplin
stegiman
    unknown unknown
Been thanked: 33 times

Bericht door stegiman »

Heb je zo'n een mooie hond Bernard Senna?
Ik had ook zo'n een hond gehad maar helaas na 5.5 jaar moeten laten slapen wegens zware artrose.
Dit jaar had ik weeral een hond moeten laten gaan: Sint Bernard en net geen 6 jaar oud wegens te grote hart.

Daarom wens ik jou een ferme en gelukkig Kerst- en Nieuwjaar en een zeer goede gezondheid.
Anjo
    unknown unknown
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Bericht door Anjo »

Dank Stegimen.

Dit is mijn tweede Berner Sennen hond, de vorige is bijna 9 geworden.
stegiman
    unknown unknown
Been thanked: 33 times

Bericht door stegiman »

Weet je dat onze Bernard Sennen een speciale hond is.
Telkens als ik van de winkel komt wil hij absoluut helpen.
Ik geef hem een mandje met winkelspullen en pak het met zijn muil en brengt het naar binnen en zo telkens tot alles binnen is.
Of mijn vrouw moet de dieren verzorgen dan pak hij gewoon de emmer met dierenvoer en hij gaat mee.
Of toen ik met krukken moest lopen en 1 liet vallen, pak hij zonder dat ik geleerd had de kruk en geef die aan mij.
En nog veel andere dingen.
Wat hij ook zeer goed kon: horen
Zelfs van in onze achterkamer hoort hij precies welke auto op de oprit is.
Ik mis hem nog altijd, ook al is hij zowat 7 jaar geleden gestorven.
Wel veel onderhoud en ook speciale voeding nodig want hij moest glutenvrij eten.
Ik heb lang moeten zoeken wat de oorzaak was van diarree.
Door te lezen van ingrediënten van verschillende hondenvoer dat hij diarree kreeg kon ik achterhalen dat hij glutenvrij moest.
Sindsdien was hij een blije hond.
geest
    unknown unknown
Has thanked: 143 times
Been thanked: 17 times

Bericht door geest »

Goede feesten aan iedereen gewenst.
Zorinhendrik
Site Admin
    Ubuntu Firefox

Voor jou ook beste Geest, fijne kerst en een hoopvol nieuwjaar.
We zijn allemaal amateurs, want het leven is te kort om professional te worden. C. Chaplin
Zorinhendrik
Site Admin
    Ubuntu Firefox

Aan alle leden en mijn enige medewerker Stegiman op het forum wens ik jullie een fijne kerst en een hoopvol nieuwjaar.

En ik heb ook goede voornemens:
Het is het afgelopen jaar heel moeilijk geweest om het forum in leven te houden dankzij een paar heel moeilijke maanden dat ik psychische problemen had (ik ben namelijk autistisch en schizofreen en ik heb af en toe eens problemen ook al krijg ik de juiste medicatie om mij goed te voelen en te fungeren).
De afbraak van het oude forum en de opstart van het nieuwe forum heeft voor heel wat problemen gezorgd en ik zag het eerlijk gezegd niet meer zitten om van nul te beginnen, maar het kon niet anders wegens een te groot gebrek aan kennis over phpbb3 software en het verhuizen van het forum naar een andere hosting.

Maar het forum is er gekomen dankzij jullie interesse en vooral dank zij de steun van een goeie vriend die hier nu niet meer onder de leden is, d'Anvers.
Ik hoop echter dat hij op zijn strepen terug keert en hier terug lid wil worden ook al is hij moe en oud geworden en op pensioen, hem hier gewoon als lid hebben zou mij deugd doen!
In ieder geval is het forum er terug en heeft het op aanraden van d'Anvers ook andere besturingssystemen onder zijn vleugels gekregen zoals Ubuntu, Linux Mint, Elementary en vele andere naast Zorin OS.

Spijtig dat ik alle info, handleidingen en topics van Zorin OS 9 en Zorin OS 12.4 kwijt ben. Er zijn wel al enkele topics verschenen van Zorin OS 15 (nog niet veel maar toch al enkele) en ik hoop in de toekomst meer te posten van tips en handleidingen voor Zorin OS in het algemeen.

Nu mijn voornemens ...
Omdat op 14 januari 2020 (en dat is echt niet meer veraf) de ondersteuning stopt van Windows 7 en het tot verleden week nog mijn hoofd besturingssysteem was, heb ik Zorin OS 15.1 Core 64-bit op mijn hoofdcomputer geïnstalleerd.
Details hoofdcomputer1.png
Details hoofdcomputer1.png (42.43 KiB) 592 keer bekeken
Details hoofdcomputer1.png
Details hoofdcomputer1.png (42.43 KiB) 592 keer bekeken
Zodoende is Zorin OS 15.1 Core nu mijn hoofdsysteem geworden.
Door dit te doen en het systeem naar mijn goesting te zetten qua aanpassingen en gadgets en programma's zoals gnome extensions, conky, thunderbird mail programma, sysnaptic pakketbeheerder, timeshift, gradio, en nog veel meer..., vervangende software gezocht en geïnstalleerd enzoverder heb ik er terug zin in gekregen om mij te verdiepen in Linux in het algemeen.

Dus ga ik meer en meer op het forum aanwezig zijn en proberen handleidingen en tips te posten, allee dat hoop ik toch te bereiken, dat is een voornemen.
Graag nodig ik alle leden en medewerker Stegiman en ook ondersteunende en Linux minded krachten zoals mijn collega Reza uit om zoveel mogelijk tips en info te posten dat Linux aangaat.

Ik ga stoppen met schrijven of mijn lezers gaan zich afvragen of er nog een einde komt aan dit verhaal LOL.

Een prettige kerst en een hoopvol, productief nieuw jaar gewenst.
Den Hook
    Ubuntu Firefox
Been thanked: 5 times

Bericht door Den Hook »

Hallo alle Zorin-fans en supporters van dit prachtige forum,

De beste wensen van mij voor jullie en dank voor het onderhouden van dit forum.

Ik ben er niet zo vaak meer te vinden, maar draag Zorin OS en dit forum een warm hart toe. Ook ik hoop dat dit forum weer voorzien wordt van waardevolle tips omtrent nieuwe applicaties, tips & trucs en mooie desktops zoals voorheen.

De start is gemaakt en ook Zorin heeft weer een nieuwe punt-release vrijgegeven dus de vaart zit er weer in. :bravo:

Fijnde dagen en een mooi 2020 toegewenst
Zorinhendrik
Site Admin
    Ubuntu Firefox

Ooo shame on me!!!

Ik wist niet dat jij er ook nog was beste Den Hook.
Ook van mij een welverdiende dank u.

Ik wens je een prettige kerst en een prachtig nieuw jaar.
Plaats reactie

Terug naar “De Lounge”