weet ik wel hoor maar toen ik die link voor de eerste keer uitprobeerde, dus al die 5 code,s en inderdaad heb ik dit gedaan in de terminal.Toen ik de eerste 3 code,s een voor een ingaf in de terminal bleek opeens mozilla firefox verdwenen te zijn in ubuntu, vond hem niet meer weer?Toen ik ging kijken in de ubuntu winkeltje bij verkennen zag ik dat mozilla firefox weer te installeren viel, dus heb IK dit dan ook gedaan,maar ik weet nu niet of die snap eruit is?Maar probleem bij die link was, dat ik dus geen mogelijkheid meer had op de laatste 2 code,s uit te voeren vooral het installeren van mozilla?Daarna op aanraden op een ubuntu forum heb ik dit nog eens gedaan en merkte dat ik nu wel de 5 code,s kon intypen in de terminal,dus heb ik het vermoeden dat die snap uit firefox is? Na enkele oplossingen te hebben geprobeerd, blijkt te kaartlezer nog niet te werken,heb alles geprobeerd wat er was,de leden hebben me goed geholpen maar ook dat hielp mij niet vooruit?
Dus ben ik nu weer bezig met mijn andere pc met win11 op, en zal weer overgaan als er zich een oplossing zich aanbied, zo zie je maar dat de topicstarter niet alleen is met zijn probleem, dit zullen de makers van ubuntu moeten oplossen?