Kan niet meer inloggen op mijn gezondheid .be

Problemen met je webbrowser of andere problemen met internet?
Faroud
    Windows 10 Firefox

Re: Kan niet meer inloggen op mijn gezondheid .be

Bericht door Faroud »

stegiman schreef: 05 feb 2023, 17:22
e kan die codes wel kopiëren en plakken in een kladblok is dat dan de bedoeling
Nee, dat is bedoeld voor terminal.
Terminal openen en dan achter > met de rechtermuisknop plakken net zoals in Windows zo is bij opdrachtprompt
weet ik wel hoor maar toen ik die link voor de eerste keer uitprobeerde, dus al die 5 code,s en inderdaad heb ik dit gedaan in de terminal.Toen ik de eerste 3 code,s een voor een ingaf in de terminal bleek opeens mozilla firefox verdwenen te zijn in ubuntu, vond hem niet meer weer?Toen ik ging kijken in de ubuntu winkeltje bij verkennen zag ik dat mozilla firefox weer te installeren viel, dus heb IK dit dan ook gedaan,maar ik weet nu niet of die snap eruit is?Maar probleem bij die link was, dat ik dus geen mogelijkheid meer had op de laatste 2 code,s uit te voeren vooral het installeren van mozilla?Daarna op aanraden op een ubuntu forum heb ik dit nog eens gedaan en merkte dat ik nu wel de 5 code,s kon intypen in de terminal,dus heb ik het vermoeden dat die snap uit firefox is? Na enkele oplossingen te hebben geprobeerd, blijkt te kaartlezer nog niet te werken,heb alles geprobeerd wat er was,de leden hebben me goed geholpen maar ook dat hielp mij niet vooruit?
Dus ben ik nu weer bezig met mijn andere pc met win11 op, en zal weer overgaan als er zich een oplossing zich aanbied, zo zie je maar dat de topicstarter niet alleen is met zijn probleem, dit zullen de makers van ubuntu moeten oplossen? ;)

Zorinhendrik
Has thanked: 217 times
Been thanked: 203 times
    Ubuntu Firefox

Bericht door Zorinhendrik »

Dit begint hier een lijvig topic te worden en ik zou graag hebben dat er een paar oneffenheden eruit gaan.

Ik heb een desktop computer en een smartphone met de app itsme.
Ga naar de website van uw eBox op je computer
Klik op inloggen via itsme en vul daarin je telefoonnummer van je eigen smartphone en druk op enter.
Open de app itsme op je smartphone en wacht tot men een bericht op je itsme app verschijnt dat vraagt of jij wil aanmelden.
ga akkoord op je smartphone en op je website op de computer ben je nu ingelogd.

Veel meer hoef je niet te doen.
Op je eBox kan je nu uw berichten nakijken en eventueel documenten opslaan op je computer en afdrukken.
We zijn allemaal amateurs, want het leven is te kort om professional te worden. C. Chaplin
Zorinhendrik
    Ubuntu Firefox

en dan nog...

Ik heb Zorin OS 16.2 Core op mijn desktop en ik heb nog steeds toegang tot de overheid met mijn identiteitskaart en men Belfius kaartlezer.

Ik kan dus nog steeds op de oude manier inloggen en mijn documenten bij de overheid benaderen en afdrukken of opslaan.

Het enige dat ik moet doen op mijn Belfius kaartlezer is mijn ID pincode geven en ik zit er op.
We zijn allemaal amateurs, want het leven is te kort om professional te worden. C. Chaplin
stegiman
Been thanked: 101 times
    Linux Firefox

Bericht door stegiman »

Bij Itsme moet je soms ook een teken klikken.
Faroud
    Windows 10 Firefox

Bericht door Faroud »

Zorinhendrik schreef: 05 feb 2023, 23:09 en dan nog...

Ik heb Zorin OS 16.2 Core op mijn desktop en ik heb nog steeds toegang tot de overheid met mijn identiteitskaart en men Belfius kaartlezer.

Ik kan dus nog steeds op de oude manier inloggen en mijn documenten bij de overheid benaderen en afdrukken of opslaan.

Het enige dat ik moet doen op mijn Belfius kaartlezer is mijn ID pincode geven en ik zit er op.
vertel eens waarom dat dit bij mij en de topicstarter werkende met 16.2 spaak liep?En bij jou werkt die dan wel?
Wat doen we dan verkeerd hendrick?En ja je kan ook itsme installeren, maar daar heb ik al veel slecht over gehoord, dus tot voorlopig niet te vertrouwen, zeker niet bij belangrijke documenten,
en Ja ik weet ook dat dit uitloopt mijn excuses hiervoor,maar je begrijpt dat er velen zijn ik ga hier geen percentage opplakken die liever met de cardlezer werken?
Zorinhendrik
    Ubuntu Firefox

Faroud, beste kerel, ik weet zelf niet wat bij jullie fout is gelopen.
.
Maar ik heb de volgende samenstelling op mijn computer:
  • Ik heb Firefox browser geïnstalleerd met de .deb pakketten
  • daarna heb ik met mijn Firefox account mijn favorieten binnen gehaald (synchroniseren)
.
Verder gebruik ik een kaartlezer van mijn bank (Belfius) met toetsen om mijn pincode van mijn ID kaart in te geven.
Klaar
Dat is alles.
Faroud
    Ubuntu Firefox

Bericht door Faroud »

In ieder geval het werkt maar degelijk op een andere manier,doordat ubuntu en ik vermoed ook zorin met snap werkt in plaats van.deb waren er hierdoor problemen heb eerst firefox moeten veranderen naar .deb dan pas de terminal code,s gekregen die mijn kaartlezer deed werken.
Moet zeggen heeft veel aarde aan de dijk gebracht maar werkt daar ben ik blij om @zorinhendrick
Faroud
    Ubuntu Firefox

Bericht door Faroud »

ik zie dat ik een andere ad-don heb dan die van jou,maar die van jou is laatst bijgewerkt sinds 2021 en die dat ik gebruik in 2023Maar goed ik heb dat gedaan via de terminal.het veranderen van snap naar deb
Mag ik dan vragen hoe jij dat dan gedaan hebt en op welke manier en hoe?
Oesje
Been thanked: 2 times
    Ubuntu Firefox

Bericht door Oesje »

Zorinhendrik schreef: 05 feb 2023, 22:57 Dit begint hier een lijvig topic te worden en ik zou graag hebben dat er een paar oneffenheden eruit gaan.

Ik heb een desktop computer en een smartphone met de app itsme.
Ga naar de website van uw eBox op je computer
Klik op inloggen via itsme en vul daarin je telefoonnummer van je eigen smartphone en druk op enter.
Open de app itsme op je smartphone en wacht tot men een bericht op je itsme app verschijnt dat vraagt of jij wil aanmelden.
ga akkoord op je smartphone en op je website op de computer ben je nu ingelogd.

Veel meer hoef je niet te doen.
Op je eBox kan je nu uw berichten nakijken en eventueel documenten opslaan op je computer en afdrukken.

Inderdaad meer hoef je niet meer te doen maar als je jou een nieuwe smartphone aanschaft en je installeert hierop de Itsme app lukt het niet om je Itsme account op je nieuwe toestel te activeren en hebben de ontwiikkelaars van de App nog altijd geen oplossing gevonden .
Faroud
    Ubuntu Firefox

Bericht door Faroud »

In ieder geval ik gebruik itsme niet er is niets dat me kan overtuigen dat het 200 %veilig is
Geed mij maar de kaartlezer en ik denk dat iedereen dat zo willen,
Kunnen we dan niet beter onze kaartlezer weggooien kost toch maar een luttele euro,s? :klop:
rokki
Been thanked: 8 times
    Ubuntu Firefox

Bericht door rokki »

Hoi allemaal bedankt voor de info het is terug in orde kaartlezer werkt terug .
grtjs joan
Faroud
    Android Firefox

Bericht door Faroud »

Graag gedaan
Plaats reactie

Terug naar “Internet”