Hallo iedereen
Hallo iedereen
Ik ben degene die het aanbod van Zorinhendrik heeft aangenomen, dit forum voort te zetten.
Ik zal me vooral bezighouden met het forumbeheer.
Verder kan ik beloven, dat het gebruik van dit forum makkelijker en leuker wordt.
Er komt een moderne stijl erbij, die makkelijk van licht naar donker en van donker naar licht gezet kan worden.
Ik zelf ben ook Linux gebruiker, momenteel heb ik Linux Mint en Ubuntu 2204 LTS met Cinnamon desktop naast Windows 10. Vooral Ubuntu is een snelstarter geworden, in ca 15 seconden is het bureaublad er, na de keuze in Grub voor Ubuntu.
Ik hoop op een fijne samenwerking mt jullie.
Ik zal me vooral bezighouden met het forumbeheer.
Verder kan ik beloven, dat het gebruik van dit forum makkelijker en leuker wordt.
Er komt een moderne stijl erbij, die makkelijk van licht naar donker en van donker naar licht gezet kan worden.
Ik zelf ben ook Linux gebruiker, momenteel heb ik Linux Mint en Ubuntu 2204 LTS met Cinnamon desktop naast Windows 10. Vooral Ubuntu is een snelstarter geworden, in ca 15 seconden is het bureaublad er, na de keuze in Grub voor Ubuntu.
Ik hoop op een fijne samenwerking mt jullie.
Fulltime forumbeheerder overdag, astronaut en kwantumfysicus 's nachts.
- Zorinhendrik
- Has thanked: 217 times
- Been thanked: 203 times
Re: Hallo iedereen
Dag Abraham54,
We kennen elkaar al een tijd en we weten wat we aan elkaar hebben.
Ik heb vooral gezocht naar een persoon die Linux vriendelijk is en ervaring heeft met forum software.
U heeft zelf ook nog een zeer groot forum waar Nederlandstaligen terecht kunnen voor zowel Linux als Windows problemen.
Daar zit heel wat ervaring achter en professionele helpers als het op malware aankomt.
Ikzelf zal me wel nog inzetten voor vragen en antwoorden maar in beperkte mate, omdat de zorg voor mijn echtgenote voorrang krijgt op alles.
Ik heb niet zo veel tijd meer vrij tenzij nachts.
We gaan een fijne samenwerking hebben.
Veel succes met dit forum.
We kennen elkaar al een tijd en we weten wat we aan elkaar hebben.
Ik heb vooral gezocht naar een persoon die Linux vriendelijk is en ervaring heeft met forum software.
U heeft zelf ook nog een zeer groot forum waar Nederlandstaligen terecht kunnen voor zowel Linux als Windows problemen.
Daar zit heel wat ervaring achter en professionele helpers als het op malware aankomt.
Ikzelf zal me wel nog inzetten voor vragen en antwoorden maar in beperkte mate, omdat de zorg voor mijn echtgenote voorrang krijgt op alles.
Ik heb niet zo veel tijd meer vrij tenzij nachts.
We gaan een fijne samenwerking hebben.
Veel succes met dit forum.
We zijn allemaal amateurs, want het leven is te kort om professional te worden. C. Chaplin
- Roxmarie
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 10 times
Welkom Abraham, fijn dat het forum op deze manier blijft bestaan, ik hoop dat het zijn eenvoudigheid en eigenheid behoud.
Ik ken jou van een andere Nederlandse forum.
Welkom maar hopelijk zo moderne forum want dat vind ik niet overzichtelijk.
Welkom maar hopelijk zo moderne forum want dat vind ik niet overzichtelijk.
Maak je niet ongerust, de huidige stijl zal zonder meer aanwezig blijven.
Fulltime forumbeheerder overdag, astronaut en kwantumfysicus 's nachts.
ik citeer hier een zin van je vorige bericht?
dat is helemaal niet nodig tenzij de leden er zelf zouden achter vragen?Laat alles op zijn beloop?