browser internet 16 core start niet

Heeft u hulp nodig met de software en/of instellingen? Aarzel niet en stel uw vragen hier.
stegiman
Been thanked: 64 times
    Linux Firefox
Status: Offline

Re: browser internet 16 core start niet

Bericht door stegiman »

Op dit moment heb je 2 x 2 Gb geheugen maar je kan 2 x 4 Gb geheugen plaatsen.

Ruim je ook regelmatig rommel?
De-Witte
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times
    Windows 10 Chrome

Bericht door De-Witte »

Het is al geen snelheid monster en als je al 3,64 GB in gebruik hebt is er voor ermee te werken niet genoeg over.
Je grafische chip gebruik vermoedelijk ook al 512MB van het interne geheugen.
dat het na 5 min wachten wel werkt bevestigd dit omdat Zorin 16 OS dan zelf al verschillende achtergrond programma's heeft gesloten en je browser dus wel start.
Je zult dus programma's moeten sluiten of zoals @stigiman zegt je geheugen uitbreiden.
Nu weet ik dat Medion meestal maar een enkele module plaatst dus in jouw geval zeer waarschijnlijk een 4 GB module. Om lekker snel te werken in Dual modus moet je twee identieke geheugen modules plaatsen.
In jouw geval liefst 2 x 4GB, een ander merk en of type bijplaatsen kan maar dan werkt het totale geheugen op de langzaamste instellingen.
De-Witte
Been thanked: 3 times
    Windows 10 Chrome

Bericht door De-Witte »

Als je geen geheugen bij wil pinnen zou ik Zorin 16 Lite overwegen, past veel beter bij de hardware van je laptop. en heeft veel minder geheugen nodig om lekker vlot te werken.
dendeze
Been thanked: 6 times
    Linux Chrome

Bericht door dendeze »

Hartelijk dank allemaal, ik heb geen snelheidsmonster nodig want spelletjes is aan mij niet besteed uitgezonderd freecell, veel downloaden ook al niet dus ga ik maar voor de 16 lite.
Om een mailtje te sturen en wat muziek te schrijven met musescore zal dat wel voldoende zijn denk ik.
Goede tip trouwens.
Plaats reactie

Terug naar “Software en configuratie”