WindowsFX een Windows achtige Linux yeah

Dit is een Linux derivaat met Windows 10 uitzicht
De-Witte
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times
    Linux Chrome
Status: Offline

Re: WindowsFX een Windows achtige Linux yeah

Bericht door De-Witte »

De zoveelste Linux - Windows kloon die probeert Windows en claimt deze na te doen na twee minuten werken ermee krijg je al de melding dat er voor de volledige versie betaald dient te worden. Mijn ervaring het blijft bij "het erna uitzien als". Net zoals @stegiman ooit zei Windows is Windows, Linux is Linux en Apple OS blijft een Apple.
Ik heb dit besturings systeem uitbundig aan de tand gevoelt en behalve dat het eruitziet als Windows is het dit natuurlijk niet, this Linux, :roll: met een windows sausje erover.
Als echte Windows fanaat ben ik namelijk al heel lang op zoek naar een Linux versie die echt Windows is om juist Geen Windows te zijn als je begrijpt wat ik bedoel. MAW Zonder bemoeienis van Microsoft aangezien Linux niks van je hoeft of wil weten.
Dan is Chalet OS mijn inziens beter op weg om er als Windows uit te zien.
Maar ook bij dit OS blijft het bij uitzien that's it.
Waar Windows heel erg op Vensters gebouwd is vind ik Linux nog steeds gebouwd op het Terminalvenster als je wat anders wil ontkom je er niet aan.
Werken ermee gaat tegenwoordig met alle Linux versies prima, het maakt namelijk niet uit of je nu Paint of Pinta gebruikt, Libre Office of Windows Office. Zelfs Qbittorrent is er in beide smaken.
Ik merk wel dat als je veel wil kopiëren en plakken dit zeker met een muis als de Logitech G400 of MX518 die er speciale knoppen voor heeft het configureren ervan geen kinderspel is voor een leek, eenmaal geconfigureerd is het ook hiermee easy peasy en kan je kopiëren en plakken zo veel je wil.
Enfin we blijven zoeken en roeien met de riemen die we aangereikt krijgen.
:rust:
Plaats reactie

Terug naar “WindowsFX”