teamvierwer in zorin os

Als er iets nieuws gebeurd in het thuisland van Zorin OS komt het ongetwijfeld ook hier langs...
Plaats reactie
Faroud
Has thanked: 23 times
Been thanked: 28 times
    Ubuntu Firefox

teamvierwer in zorin os

Bericht door Faroud »

klik op deze link https://www.teamviewer.com/nl/download/linux/ scroll even naar onder en klik op dit

Debian, Ubuntu, Raspbian

*.deb package 15.37.3
↓ x86 64bit ↓ x86 32bit ↓ armv7 32bit ↓ arm64 64bit
heb je een x64bit versie klik dan op x86 64 bit de download zal starten.
Ga dan naar de download map en dubbelklik op het bestand,je krijgt een venstertje te zien klik dan toch uitvoeren?
Ga dan naar de software winkeltje klik linksboven op het vergrootglas en typ teamvieuwer, klik weer op teamvieuwer en klik dan rechts op installeren en klaar na eenmaal dat hij op 100% staat
deze vind je weer in het startmenu als naam teamvieuwer host
Deze software kan je gebruiken als je er zelf aan iets niet aan uit kan,dan vraag je hulp van buitenaf.
Wens je meer info dan horen we dat graag
Mvg

Anjo
Has thanked: 11 times
Been thanked: 24 times
    Linux Chrome

Re: teamvierwer in zorin os

Bericht door Anjo »

Ik weet niet f Teamviewer al wat soepeler omgaat met het gebruik voor privé.

Enige jaren geleden gebruikte ik dit programma om de computer die ik als mediaspeler in mijn installatie had zitten vanaf de bank remote te bedienen.
Dat ging een hele tijd goed maar op een bepaald moment mocht ik niks meer en moest een licentie voo een bedrijgsgebruik aanschaffen.......

Sindsdien op alle door mij beheerde PCś ( 20 tal) geen Teamviewer meer.....
Faroud
    Windows 10 Firefox

Bericht door Faroud »

ik Heb ooit teamvieuwer al eens een paar keren gebruikt prive en moet zeggen dat dit goed werkt, als het werk van buitenaf is uitgevoerd mag je een ding nooit vergeten om je wachtwoord te veranderen in de software teamvieuwer, als je dat niet doet dan kan de buitenstaander er nog gebruik van maken?Dus opletten daarvoor maar verder vind ik dit perfect werken betreft prive of bedrijven.
Zorinhendrik
Has thanked: 201 times
Been thanked: 199 times
    Ubuntu Firefox

Bericht door Zorinhendrik »

Anjo schreef: 09 jan 2023, 10:13 Ik weet niet f Teamviewer al wat soepeler omgaat met het gebruik voor privé.

Enige jaren geleden gebruikte ik dit programma om de computer die ik als mediaspeler in mijn installatie had zitten vanaf de bank remote te bedienen.
Dat ging een hele tijd goed maar op een bepaald moment mocht ik niks meer en moest een licentie voo een bedrijgsgebruik aanschaffen.......

Sindsdien op alle door mij beheerde PCś ( 20 tal) geen Teamviewer meer.....
Waarschijnlijk gaan die 20pc's over hetzelfde publieke IP-adres en dat zien ze als een bedrijf.
We zijn allemaal amateurs, want het leven is te kort om professional te worden. C. Chaplin
Anjo
Has thanked: 11 times
Been thanked: 24 times
    Linux Chrome

Bericht door Anjo »

Het ging er toen vooral om dat ik vanaf de bank de hele dag 1 machine overnam, maar dan wel redelijk fanatiek was met Youtube zoekacties en zo.

Paar manden later kon t opeens weer

Dus veel verkeer binnenshuis.

Denk niet dat ze bij Teamviewer rekening hebben gehouden met mijn luiheid....
Faroud
    Windows 10 Firefox

Bericht door Faroud »

natuurlijk als je met teamvieuwer werkt en je doet enkele pc,s van hulp buitenaf is het jou ipadres die duidelijk zichtbaar is, ook die van buitenshuis en dat kan precis betekenen alsof je een bedrijf hebt? Heb je daar al misschien al problemen mee gehad??
Plaats reactie

Terug naar “Zorin nieuws en tips”